''Pasaule ir pārak brīnumaina, lai par to klusētu.'' /A. Grīvniece/

Wednesday 4 March 2015

Pilnmēness pankūkas


Pētījumi liecina, ka pilnmēness laikā pieaug apetīte. Saka, ka pilnmēness iedarbojas uz cilvēku prātiem, tievēt sākušiem ķermeņiem. Piemēram, man pilnmēness laikā ļoti gribas saldumus, esmu gatava pārkāpt jebkādus ierobežojumus vai noteikumus.
Mūsu ģimenē katram ir kāds virtuves talants. Vienam sanāk perfektas karbonādes, otram - zupas, trešajam - burkānu salāti.
Vakar vakarā parnācu mājas no darba. Visa māja smaržoja pēc Rēzijas ceptajām pankūkām. Viņas pankūkas ir nepārspējamas. Bieži viņai tās kāds lūdz cept, dažreiz pat nākas samaksāt... Un vakar vakarā notika tas.. Es gribēju pankūkas tūlīt un tagad! Par laimi, gardēdes visas pankūkas jau bija noēdušas. Savādāk... Sekas būtu neprognozējamas..
Rēzija piedāvajās uzcept pankūkas arī man, no atļautajiem produktiem. Ja vien man būtu pankūku recepte.. Sakām meklēt internetā. Neko neatradām un sākās improvizācija. Ar ko aizvietot miltus? Atradu vēl neskartu glutēna paciņu. Vai var sākt lietot glutēnu jau 2. fāzē? Tā arī informāciju nekur steigā neatradu, nolēmu riskēt.
Tātad:

Pankūku mīkla 2 plānajām pankūkām
1 ola
Beztauku piens
(man šķiet, ka piebērām arī piena pulveri)
Pāris ĒK glutēns (lipeklis)
Vaniļas esence
Saldinātājs


Pankūkas bija DIEVĪGAS!

Šorīt ar drebošu sirdi kāpu uz svariem. Klāt tikai 100 grami. Tas normāli.
Šorīt Jana atsūtīja Dikāna diētai draudzīgu recepti. 2 pankūkām, kuras var ēst ar sugar free sīrupu vai sugar free ievarījumu.

2 ĒK auzu klijas (dienas deva)
1 ĒK vājpiena pulveis
1 ola
1 ĒK cukura aizvietotājs
1/4 ĒK cepampulveris


Pankūku receptes autore (manuprāt, amerikāniete) apgalvo, ka šīs ir labākās pankūkas ever. Atgādina tipiskās amerikāņu pankūkas. Man sanāca diezgan sausas, jo nepeldēja eļļā.

Paldies Jana! :))

P.S Bildē gan nav pilnmēness, bet toties pašu bilde.

No comments:

Post a Comment