''Pasaule ir pārak brīnumaina, lai par to klusētu.'' /A. Grīvniece/

Monday 8 June 2015

Brīvdiena ar kaķiem un salātiem filipīniesu gaumē

Atlika vien uzrakstīt, ka ka angļus neinteresē nekas veselīgs, tāds, kas nepeld taukos, tā kolēģe, angliete, vakar izjautāja mani par auzu kliju galetēm, pagaršoja un pat palūdza recepti.

Vakar ''nosvinēju'' 5 gadu jubileju kopš Lielbritāniju saucu par savām otrajām mājām. Pamatīgi uzjautrināju kolēģus, jo izradās es nezinu lamu vārdus, ar kuriem parasti iebraucēji sāk izglītoties jau pirmajās nedēļās. Dienas beigās kāds anglis man pasniedza lapu ar vārdu, teicienu sarakstu. Must know. Tiešām nezināju teiciena "See you next Tuesday" otru nozīmi.Tā kā šī diena (pirmdiena) man brīva, tad tiešām vakar darbā visiem atvadoties teicu: See you next Tuesday. Par laimi, ar humora izjūtu mums visiem darbā viss kārtībā.

Man patīk, ka šeit varu iepazīties ar cilvēkiem no dažādām valstīm, kultūram. Iepazīstu draugu tradīcijas, ēšanas paradumus, receptes.
Piemēram, Filipīniešu vistas un makaronu salāti. Draudzenes ģimene tos ēd visos piknikos, svinībās. Un Dikāna diētas 3. fāzē tie ir atļauto ēdienu sarakstā. Man ļoti, ļoti garšo.

Filipīniešu makaronu salāti ar vistu
Gatavoju pēc sajūtām, nezinu mērvienības.
Vārīti makaroni
Vārīta, gabaliņos sadalīta vista
Rīvēts burkāns. Vārīts (parasti aizmirstu, arī šoreiz)
Rīvets siers (man nebija)
Konservēti ananāsi gabaliņos
Rozīnes
Loki
Orģinālajā receptē ir arī sīpoli un ķiploki.
Un majonēze. Protams, var aizstāt ar ko mazāk kaitīgu.


Iesaku pamēģināt.


Lieliska brīvdiena. Arī kaķi šodien dzīvoja enerģijas taupīšanas režīmā. Laiski.

No comments:

Post a Comment